fredag


visst ser ni hur trött jag är?

Som sagt så är jag precis lika trött idag som jag var igår om inte tröttare vilket
fick mig ganska snabbt att fatta detta enkla beslut, idag tänker jag inte göra någonting alls!
Boxen kom tillbaka igår så jag har fått tillbaka alla min kanaler vilket känns väldigt skönt
har längtat ihjäl mig efter att kunna se på tv ifred.

Jag har även kommit fram till att jag (det tar emot att säga ska ni veta) inte ska till övik immorn.
Av någon konstig anledning tror inte mina föräldrar att jag skulle klara av att ha ansvar för min
lillasyster som är 12 år en hel dag, helt sjukt men istället lovade mamma mig att om
modo tar sig till slutspel (vilket dom kommer göra för jag känner det i magen ;))
att jag ska få åka då och då bjuder hon mig på biljetten.
Och jag tänker kanske även bli supporter nästa år, allså åka med på borta matcherna osv
men mamma höll på att gå i taket när hon hörde det "Men Lisa du kan ju inte missa så
mycket av skolan!".
Men jag har förklarat för henne att jag inte kommer att missa så mycket för jag
tänker bara följa på helgmatcherna och bara åka till ställen som ligger nära
(till exempel timrå) på vardagarna.
Men jag vet att jag kommer få min vilja igenom, halva öviks ungdomar åker ju med
på matcherna så varför skulle inte jag kunna göra det?



vi åkte skridskor på gymnastiken idag, eller grillor som vi säger!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0