jag blir bättre :)

Egentligen har jag ingenting vettigt att skriva nu men äsch, jag måste försöka hålla mitt löfte om minst 2 inlägg varje dag :). Jag surar fortfarande över att dom inte sänder one tree hill 16.10 längre men jag börjar komma över det nu eftersom att dom har börjat om top model säsongerna, lite plåster på såren.

Jag insåg idag hur jävla sunkig jag har blivit, jag är i princip alltid hemma på vardagarna och jag trivs med det. Och om jag hade haft mer mjukisbyxor skulle jag alltid haft på mig med. Jag orkar inte ens gå upp på mornarna för att sminka mig utan jag väljer att ligga och sova, jag måste skärpa mig innan jag kommer på hur kul det skulle va att bo på en parkbänk hela sommaren som uteliggare :).
Andra avenyn ikväll 21.00 , veckans höjdpunkt.


håll med om att det ser ut som att det skulle vara värsta sommaren, med solen å allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0