Lördag

Godmorgon, det blev en väldigt lugn kväll igår. Såg på wild child och somnade runt 11. Det är så konstigt hela veckan har jag varit vaken till minst 12 har liksom inte kunnat somna på kvällarna eller så har jag vaknat mitt i natten och inte kunnat somna om men när det blir helg och man faktiskt har tid att vara vaken sent då går jag och lägger mig 11, men livet är konstigt ibland.

Idag är det alla hjärtans dag men jag har bestämt mig för att ta vara på den här helgen och vila för det är något jag verkligen behöver, jobbar kanske lite matte också om jag känner mig pigg nog. Jag funderar faktiskt på att bojkotta melodifestivalen ikväll
och istället hyra någon bra film men markoolio och mums-mums är ju med så jag måste nog kolla ändå, är riktigt nyfiken på vad markoolio har skrapat fram för bra låt den här gången ;).

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se om jag tar mig ner på stan en sväng,hann ju aldrig prova den där snygga tröjan jag hittade i tisdags. puss & kram

VIP i sollefteå , det är väl coolt ändå? ;)

Kommentarer
Postat av: bekka

haha, markoolio sög. H.E.A.T var ju betydligt mkt bättre ;)

2009-02-15 @ 09:36:36
URL: http://bekkabus.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag älskar måns!:D

2009-02-15 @ 11:23:38
URL: http://liisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0