onsdag

Usch idag har de varit en vääääldigt lång och tråkig skoldag. Håller fortfarande på med deckaren men nu äntligen är vi klar. Jag tycker faktiskt vi fick till ett riktigt bra kapitel med tanke på omständheterna (slarviga 7:or som inte kan skriva) och det är riktigt skönt att äntligen vara klar.

Jag är lite, eller väldigt avensjuk på de 47 lyckligt lottade människor som ska åka på en långresa med modo support. Hade varit så grymt häftigt att först åka ner till skåne och sen upp till karlstad med favoritlaget men tyvärr så skulle det ha kostat 1500kr bara för resan och sen tillkommer shoppingpengar, matpengar osv.. men jag hoppas att deras närvaro nere i skåne och uppe i karlstad gör skillnad så att dom spelar bättre för nu är dom tyvärr så gott som uträknade ur slutspelet.


Vi kom äntligen överens om vilket tryck vi ska ha på våran klasströja också, dom kommer bli asgrymma! Det är inget vi har kommit på själv men åh så snyggt det kommer bli. berättar mer när vi får dom :>.

wellwell, ikväll är det spinnng. Riktigt skönt eftersom att det var en vecka sen jag tränade :). Nu ska jag springa ner och koka nudlar, försöker skriva mer sen om jag kommer på någonting.
Pussssss lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0