söndag

Hej, försökte få till ett inlägg tidigare idag men hade inge vettigt att skriva så då struntade jag i att lägga upp det. Rebecca var hit nyss med en allahjärtansdag godispåse, hur söt får man vara? Tack gumman <3. Vi kikade lite på x-effect som jag fortfarande tycker är ett helt sjukt program, de går verkligen ut för  att lyckas få x att vara otrogen, men det är bra.


Ikväll ska jag försöka jobba lite matte men eftersom att det är både one tree hill och gossip girl så får vi se hur det blir med den saken. Jag tänker också gå ut och åka dyna här utanför med min lillasyster, har gnällt på henne hela dagen (det borde vara tvärtom) om att vi ska ut och åka men nu tror jag att jag har lyckats övertala hon så vi får väl se om jag kommer in lika levande som jag gick ut ;).

xoxox / Lisa

Kommentarer
Postat av: bekka

men det är lugnt! vad gör man inte för dig gumman <3

2009-02-15 @ 19:13:33
URL: http://bekkabus.blogg.se/
Postat av: Lisa

vad söt du är vännen <3

2009-02-16 @ 16:50:56
URL: http://liisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0