söndag

God kväll, igår vad jag och såg på modevisningen That´s hot, den var helt otroligt bra och dansarna var inte sämre! Det visades upp en massa snygga kläder och jag tror inte det borde vara så svårt att hitta någonting till hullsta. Efter modevisingen gick jag hem till my och kikade på melodifestivalen. Molly var så grym, älskade hennes låt och emd var väl helt okej dom med. Senare var vi till jasmine en sväng också.

Idag är det söndag vilket innebär ta det lugnt se på one tree hill och gossip girl och må bra och det var precis var jag gjorde. Har gjort lite matte också men inte tillräckligt, får försöka komma igång med allt immorn.

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej! Vad har du gjort idag då? :D

Säker nått roligt iallafall. vad ska du göra i påsk föresten, kanske nått kul där med? ;)



Ha en bra eftermiddag iallafall sötaste! :)

Kram kram..

2009-04-07 @ 17:44:13
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0