supernatural

Jag är trött som en snok men tänkte ändå försöka få till ett inlägg. Jag känner mig riktigt arg och ännu mer frustrerad, hur kan man bara ändra en träning utan att säga till eller åtminstonde skicka ett mejl?! Istället för den vanliga träningen som jag är van vid och älskar skulle vi idag dansa till trummor :o helt sjukt vi såg ut som ett gäng apor! Så jag åkte hem nästan direkt.

Har iallafall gjor som alla andra och skaffat spotify nu och gissa vilken grupp jag har fått upp ögonen för igen? supernatural, ni minns dom som vann popstars för måååååånga år sen? Haha jag har alltid älskat dom förstår inte varför dom inte blev större dom är så bra! Tyvärr så hjälper inte spotify till att ge mig låtarna till mobilen så det får jag ordna själv, men nu ska jag sova godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0