torsdag

Hej, har varit lite glest med uppdatering nu men jag ska försöka bättra mig.
Idag fick vi biljetterna till festen som går av stapeln den 7 mars. Jag tror vi kommer lyckas mycket bra som biljettförsäljare men
för att bättra på våran image så ska tony fixa tröjor där det kommer stå något i stil med "Jag säljer biljetter". Det kommer bli riktigt coolt.

Idag känner jag mig extremt trött, mycket tröttare än på länge och skulle lika gärna krypa ner i sängen nu men eftersom att jag har prov immorn så blir det inte riktigt så.

Alla hjärtans dag på lördag, jag hoppas att jag får med mig lillasyster till övik annars vet jag inte vad jag ska hitta på.

Nu ska jag ner och plugga, puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0