tråkiga rubriker?

La precis märke till att jag endast skriver ett inlägg per dag och att det alltid heter den veckodag det är, det såg riktigt tråkigt ut när man kollade på senaste inläggen så jag ska försöka skriva 2 inlägg per dag så att det blir lite variation :).

Istället för att gå ut och åka med mig som jag hade hoppats på gick min lillasyster till kyrkan istället :o förstår fortfarande inte varför hon måste konfirmera sig det betyder bara att jag måste lägga ut mer pengar än nödvändigt på hon. Nu skulle hon iallafall dit och se samma dåliga föreställning som både jag och pappa har sett så vi har varnat henne för hur dålig den är och både jag och pappa är rörande överens om att det är det sämsta vi någonsin sett, han var till och med mer less än jag var eftter att ha sett den vilket var  riktigt svårt att tro.
Nu sitter jag och lyssnar på måns vinnande bidrag till melodifestivalen :), han var så bra och väääldigt snygg.



Snyggaste måns i den snyggaste tröjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0