måndag

Hallå, idag är det  tammefan ännu kallare än vad det var igår. Fy vad less jag är på vintern nu.

Idag på no lektionen gjorde vi en livslinje, vi skulle typ gissa oss in i framtiden, vad vi tror kommer hända var vi kommer flytta och vad vi kommer bli. Jag har kommit fram till att jag absolut inte kommer att bo kvar i sollefteå. Förut såg jag övik som en bra stad och det gör jag väl fortfarande men jag har kommit på att jag verkligen vill på i stockholm, det är ju där allting händer. Jag har egentligen aldrig gillat stockholm men jag har helt ändrat uppfattning nu och det beror på att media ger ut en bild som får det att låta som att stockholm är samma sak som staden där folk blir mördade varje dag men när man läser bloggar från folk som bor i stockholm så låter det som en jättemysig stad, och jag litar mer på dom än aftonbladet.
Så så fort som möjligt efter gymnasiet bär det av till storstan, vilka är på? :)

Ikväll är det som vanligt 90210 och tslotat (snygg förkortning där), älskar att det går så himla mycket bra program på tvn på måndagar, det känns som en liten tröst för att man har en ny jobbig skolvecka att se fram emot.

Nu ska min lillasyster ha datorn en sväng och jag ska försöka läsa lite ur ljudet av ditt hjärta som vanligt, brukar inte komma så långt innan jag hittar något annat å göra, ciaaao.

jag peppar sommaren för fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0