fredag


Hellu, idag gick jag my och sara på stan för att hämta ut min och mys tröjor, men såklart (och jag är inte förvånad) så var dom inte där, dom hade inte ens hört talas om att det skulle finnas några tröjor där. Jag fick mejlet i förrgår och där står det klart och tydligt att tröjorna ska va på hullsta gård, aja inte så mycket att göra åt.
Vi tog en fika på stan istället och blev kvar i 2 timmar.

Ikväll ska jag antagligen kika på bandymatch på vallaskolan, inte min grej egentligen då jag inte tycker att bandy är speciellt roligt men efter matchen ska vi kanske dra hem till sandrus, blir säkert kul :).

immorn ska jag på modevisning förresten, det ska bli asroligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0