spinning, fotboll med my eller parken med sandra?

hallå, nu är jag hemma efter en lång (och mätt) skoldag. Hade kockduell på henkunskapen, gick rätt bra faktiskt för att vara mig. Fick ett svagt vg men det är jag nöjd med. Annars har jag mest suttit i kafeterian hela dagen, skippade matten eftersom alla nationella prov är gjorda nu och vår lärare tar aldrig närvaro så det gör inte så mycket om man inte är där.

Ikväll har jag mycket att välja på, antingen så går jag på spinning men jag har lovat sandra att vi skulle hitta på något ikväll också frågade my nyss om jag ville kika på fotboll med henne. Jag hatar fotboll men man kan ju titta på spelarna istället för matchen haha ;).
Okej nu ska jag försöka få klart mitt svenska arbete för är jag inte klar med det blir det ingen fotboll ingen spinning och ingen sandra och my ikväll, hörs förhoppningsvis senare hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0